GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

love what I do

2013-11-29 | 16:01:57 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Åh vad roligt det är att ha butiksöppet så här och det kommer shoppingglada kunder och man får tala face to face med folk om det man gör, höra beröm och visa kläder och prints.
Och det känns alltid lite extra som en "tomteverkstad" så här års när man ställer sig och trycker specialbeställningar eller ett motiv som inte just fanns framme på önskat plagg eller storlek.
 
Yngsta kunden idag hittills: en kille som går i första klass som specialbeställde både ett halsband och ett armband. Så roligt!
 
 
Målet är ju att "alltid" försöka ha butiksöppet så småningom...men så länge är det ju i alla fall öppet dygnet runt på webshoppen
 
ÄLSKAR mitt jobb!
ÄLSKAR mitt AVANNA!
Kommentera 4 st

Kommentarer
Lisa Radojewska
2013-11-29 - 22:30:43

ÅH vad kul! Låter toppen ju! :D
Kram

Emmlan
2013-11-30 - 11:38:55

Underbart! Måste kännas härligt att jobba med det man älskar. Själv är jag mer förvirrad än någonsin på vad jag ska göra med mitt liv och jobba med. Inte roligt alls. Så jag längtar verkligen till den dag jag hittar rätt :)

Svar: Ja det är självklart härligt absolut men det är också kämpigt och slitigt och ibland psykiskt jobbigt när det går trögt och skit och andra inte "älskar" det man gör lika mycket.
Vilse känner vi oss alla ibland ska du veta och en dag tror jag du hittar rätt babe =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emilias art & design
2013-11-30 - 14:11:13

Du är så duktigt, jag blir så inspirerad av dig! Så kul att se någon annan lyckas med ungefär det jag själv håller på med. När jag helt tappat hoppet ibland så tar jag mig en titt på din blogg och tänker "Jag kan också, jag ska inte ge upp!" Tack för inspirationen! Kram på dig och ha en bra dag!

Svar: tack snälla för dina ord. Känns härligt att kunna inspirera någon!kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linh
2013-12-01 - 10:46:02

Coolt :) Titta gärna på min blogg också :) 10 år blo


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: