GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

leo printed

2013-11-21 | 11:41:03 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Tshirt från HÄR.
 
Åh så mysigt. Idag har vi Tidaholmare vaknat upp till ett vintervitt landskap och även om jag är en sommarmänniska ut i fingerspetsarna ( och tårna)  så föredrar jag vitt framför dystergrått.
Och det är alltid lika kul att se katterna traska ut i den första snön och sprätta med sina tassar och sen komma in alldeles snöiga och pälsburriga.
 
Jag lyssnar på Ainbusk julskiva som jag tycker är perfekt att lyssna på när första snön och frosten är här.
 
Planerna för idag är jobb.
Och ikväll ska jag för första gången gå på Tidaholms egna  "Näringslivsgala".
Ett löfte och mål för mig själv är faktiskt att börja gå på mer sådant här. Företagsevenemang och företagsfrukostar för att börja försöka nätverka mera.
Det skall bjudas på mat, underhållning och så ska två priser delas ut. "Årets Rookie" och "Årets Företagare". Ska bli kul att se vilka som får dom. Nån dag kanske man själv kan få nåt pris. Vore kul!
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2013-11-21 - 18:45:06

Så mycket nytt och snyggt du har kommit med på sistone. Helt otroligt vad du utvecklas hela tiden. Hoppas du får en trevlig kväll på galan. Kul att företagare uppmärksammas på det viset tycker jag. Ni sliter verkligen hårt. Jag vet för jag har en syster och svåger som är det. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: