GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

koncept-mini-kollektion på G!

2013-11-14 | 18:42:00 | Foto/Fotografering

 
Jag har gått nu några dagar och grubblat och funderat över en "koncept-mini-kollektion".
Oftast till webshoppen gör jag enskilda motiv, kanske trycker samma på en tee och en collegetröja och sen gör jag nåt nytt.
Nu tänkte jag göra lite mer kollektion..flera olika plagg med ett visst antal motiv som hör ihop i stilen och alla motiven kommer inte finnas på samma sorts plagg..tänkte även lite annorlunda kring promobilder.
Så har skissat och grejat och det stora lyckan med att ha eget tryckeri är ju att bara sådär TJOFFPANGPOFF kunna provtrycka och se idén om den håller ganska så snabbt.
Så idag har jag färdigställt skisserna, provtryckt och riggade även upp som en "studio" nere i tvättstugan och satte ihop plaggen med varandra på provdockor, torsos och galgar.
Och oj vad roligt jag haft!
 
Ovan ser ni tre bilder/tjyvkikar från Instagram..
Testprint, färdig tshirt och lite från photoshooten.
Den här minikollektionen kommer vara lite extra. Färgstark, sprakande, härlig!
JAg totalälskar det och jag hoppas det finns kunder där ute som också kommer gilla det.
 
Sen vart jag tvungen att ladda om kameran och bege mig iväg på en mysig familjefotografering vid en brasa.
 
Så nu ska jag bara ta mig ett värmande bubbelbad innan jag tar itu med att redigera bilder, döpa produkter, lägga in i shoppen osv.♥
Kommentera 1 st

Kommentarer
Linnéa
2013-11-14 - 19:00:28

Vad säger man mer än åååååååååååå!!! <3 är det roooosa jag skymtar?? Å leoprint å ännu mer rosa :-) :-)

Svar: haha härligt Linnéa att du gillar! Och ja, det blir rosa rosa leo leo och cerise och rosa!
Mums!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: