GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I feel love

2013-11-11 | 21:45:52 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Bra timmar kvar av min födelsedag nu.
Och det har varit en fin födelsedag.
Började med en brakfrukost för mig själv och ett avsnitt SATC - det när Carrie fyller 35 år.
Gjorde sedan bokföring, nyhetsbrev, massa mailande och lite annat administrativt.
Sorterade tvättberg och gjorde iordning min walk-in.
"bakade" chokladbollar.
Lyssnat på massa bra musik.
 
Framåt kvällen kom min svägerska, bror och brorsbarn på födelsedagsfika och jag fick en jättelyxig SATCbok.
Min brorsdotter Polly vart lite hängig men ändå ger hon så mycket kärlek. Denna lilla underbara varelse. Herregud vad du värmer din Fasters hjärta när du tar min hand, när du tyr dig till mig, när du vill att jag bär på dig och när du lägger din lena lilla kind mot min axel och bara gosar.
Och Scott min goa brorson, vilket härligt energiknippe du är! Hela du bara är en liten skrattfest som bubblar och får en att smälta totalt.
Ojoj vad jag älskar de här två barnen. De som säger, tror, påpekar att jag en dag kommer ångra mig att jag inte vill skaffa egna barn...Nej nej..Hur skulle jag kunna ångra det? Jag har ju de två mest underbara brorsbarnen i världen.
 
En sen middag, chili con carne och efteråt blev jag igen bortskämd av min Stefan. Två böcker, en mugg och så en enkel och vacker ring med ett "a".
 
Min första dag som 32åring började perfekt, Värme, kärlek, lugn och trygghet. Mitt 32år får gärna fortsätta så .
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: