GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

feeling weird...

2013-11-20 | 16:11:22 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ny söt tshirt från www.avanna.se , motivet finns även på ekolgisk tygkasse och ekologisk collegetröja. Kanske julklappstips?
 
..och ja nu lyssnar jag på julemusik för fullt..så jäkla härligt!
Så lyssnade jag på en jullåt som ehlt plötsligt slungade mig tillbaka 2 år i tiden och julen då vi flyttade in i vårat hus.
Jag rekommenderar verkligen ingen att nånsin flytta ur en lägenhet och in i ett hus dagen innan julafton och leva i flyttkartonger veckorna innan..och den stressen. Huga!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-11-20 - 21:31:26

Nej men, en gris i kattakläder, eller var det en ulv i fårakläder? ;) Kan tänka mig att det inte var kul att flytta dagen innan julafton, men skönt att ni är på plats nu och har det så fint :)

Svar: vi har t o m flyttat två gånger i juletid..fast förra gången var det iaf en vecka innan..haha
Tack fina du att du tycker vi har det fint <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: