GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

det värmer extra

2013-11-30 | 15:21:16 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Det här motivet släppte jag i veckan på shoppen och det verkar som det blir en storsäljare.
Fått en hel del beställningar på det, både inom Sverige men även utomlands, bland annat till Storbritannien och det såldes även under butiksöppet igår - så himla kul!
Är själv verkligen förtjust i det så värmer ju extra när det omedelbums blir poppis och uppskattat hos andra med.
 
Igår, efter att jag hade stängt butiken, så kände jag mig krasslig, lite halsont, ont i kroppen, snorig, illamående.
Var ju så megafrusen tidigare i veckan och känt mig lite hängig till och från, och en kär läsare skrev att hon känt så med och sen lagom till förra helgen blivit förkyld.
Men jag mådde bättre imorses, bara lite rivig i halsen så det fick bli en lång härlig frisk promenad med mamma uppe på berget och det gjorde nog bara gott!
.
Sedan handlade vi tillsammans innan pappa kom och hämtade oss och skjutsade hem mig.
Har jul- och adventspyntat litegranna nu här hemma och gjort det mysigt.
Ikväll är vi bortbjudna på middag hos svärföräldrarna, ska bli najs!
Hoppas ni har en skön lördag blogosfären!
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2013-11-30 - 16:28:29

Verkligen fint linne, förstår om det är poppis.

Förkylningen har tagit om på mig rejält men jag har ändå varit på en julmarknad som en kompis anordnar och köpt lite smått och gott som hör julen till . Nu ska jag mysa ner mig i soffan med filt, tända ljus, glögg och knäck och leta efter något bra att kolla på i TV. Det tror jag blir den bästa medicinen mot denna envetna förkylning. Ha en fin kväll! Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: