GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bye bye heart

2013-11-18 | 19:44:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag fastnade totalt i designpill och omgörelse idag.
På hemmaplan har jag blivit smått besatt av tanken på ny vardagsrumssoffa..Är så ofantligt trött på de två röda Klippansofforna..Nu vill jag ha en stor och ljus och mysig hörnsoffa istället med härliga plädar och snygga kuddar...om ljus nu är möjligt med tre kattälsklingar i familjen..
 
Ja hela hösten har handlat mycket om att städa, göra om, rensa ut, organisera, finna lugn och harmoni på alla plan.
Och idag fick så även mitt älskade www.avanna.se sig ett lyft.
Det skar lite i mitt hjärta när jag kände att "bye bye hjärtlogga"..för den är ju jag..Avanna..allt på Avanna görs från hjärtat..av kärlek.
Men designen har känts begränsande på ett sätt.
Så bort med stora hjärtat, bort med det rosa, bort med gränser och kanter.
Hej renare och luftigare...men med Avanna i botten.
Eller " ett mer moget Avanna men med du i botten" som min älskade mamma skrev i sms.
 
Lite småpill kvar men på det stora hela tror jag att jag känner mig nöjd och "lätt".
Kommentera 4 st

Kommentarer
Malin
2013-11-18 - 20:54:04

Mycket snyggt! Jag gillar nya avanna.se :D

Svar: Åh vad roligt Malin! Det gör mig glad!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

frida
2013-11-18 - 21:42:54

Jag gillar också nya Avanna! Väldigt stilrent, och väldigt snyggt!

Svar: tack så hemskt mycket Frida!Vad roligt!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linnéa
2013-11-19 - 09:14:21

Supersnyggt och stilrent =) Jag är precis tvärtom, inne i en totalt färgsprakande period haha =) men det brukar gå över =)

Svar: jag tror man behöver de där växelperioderna med färg och ickefärg =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fredrik
2013-11-19 - 15:16:16

Vi har visserligen "bara" en katt hemma hos oss, men den ljusgrå soffan funkar bra! Boris är innekatt iofs... Men du kan ju klä in dynorna i snygga plädar om du vill hålla dem rena och dessutom passar jag på att tipsa om avtagbart sofföverdrag som går att tvätta... Finns dessutom en hemsida som syr nya överdrag till IKEAsoffor om man vill byta?

Nya Avanna blev grymt snyggt också! Blir troligtvis en julklapp därifrån till killen, så glad som han blev för bokstavströjan! :)

Ha det fint och keep up the good work!

Svar: ja vi funderar på ektorp från Ikea , de går att tvätta och byta enkelt.Men som du säger man får piffa med lite snygga plädar och sånt med =)

Blir så glad att ni är nöjda Fredrik och att du då och då tittar in här och skriver lite peppande ord!
kramar!!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: