GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bubbelbad, modeblaskor och panpizza

2013-11-06 | 23:41:32 | Egocentrerat&Vardagligt



Nu ligger jag i sängen med två modetidningar jag tänkte bläddra lite i innan lampan släcks. 

Har haft en jätteskön kväll som började med ett bubbelbad och två avsnitt SATC på MacBooken som stod på toalettstolen . Sedan satte jag mig vid köksbordet med tända ljus och bra musik och fick en massa datajobb gjort innan jag avnjöt vad som verkat bli min stadiga "varannanveckakvällsgräsänka"kvällsmat: Billys Veggie panpizza med några skivor lufttorkad skinka, körsbärstomater och balsamico. Möms! 

Imorrn väntar förutom jobb , storhandling inför helgen och så ska de två sista köksstolarna målas om. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA
2013-11-07 - 01:48:04

vad härligt :D

Fröken H
2013-11-07 - 11:58:04

Låter som en väldigt härlig kväll! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: