GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Utan dig är jag en spillra på en mörkt och stormigt hav

2013-05-26 | 10:03:31 | Egocentrerat&Vardagligt

Gårdagen började blåsig och mulen men allt eftersom steg graderna och solen kom fram.
Framåt eftermiddagen stod äppelträdet i full blom ch fler syrener vågade sig fram lagom till att vi bjöd hit våra fantastiska mammor på en för tidig Mors Dag-fika.
 
Ja våra pappor följde med dom med och fick självklart fika dom också.
 
Idag är det ju Mors Dag och jag har ju turen att ha både en fantastisk svärmor och världens bästa mamma.
 
Utan min mamma, vad hade jag gjort?
Ni vet den där sången "Du måste finnas" från Krisitna i Duvemåla?
Det är så jag känner om min mamma.
 
"Utan dig är jag en spillra på en mörkt och stormigt hav".
 
Mamma, min älskade mamma, så stark, snäll, givmild, osjälvisk, smart, gyllene, varmt, rolig, bitsk, luktar alltid gott av mammadoft, beskyddande, full av integritet, trygg och det vackraste jag vet inifrån och ut.
Önskar att alla barn i hela världen hade lyckan hade ha en mamma som min.
Jag är så oerhört tacksam i alla fall att just jag fick just min mamma.
 
 
 
Lite foton från gårdagen.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2013-05-26 - 15:26:22

Vilken fin text du skrivit om din mamma. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: