GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

torsdag...fredag...

2013-05-10 | 14:45:48 | Egocentrerat&Vardagligt

Gårdagens outfit - jeansjacka och skor utan strumpa-premiär för i år!
Linne och väska från egna webshoppen www.avanna.se
 
Hej blogosfären!
Hoppas Ni har en finfin fredag!
Min torsdag var riktigt najs, förutom biten då jag skar av en liten del av vänster tumtoppp när jag hackade gurka, uj vad det blödde.
 
Men innan det var vi i Skövde flera timmar, fikade två gånger och shoppade.
Jag fick med mig en ny bok och 3 par ballerinaskor hem samt ett par nya joggingskor som Stefan betalade hälften.♥
Vill verkligen hålla igång joggandet/löpandet nu men min ena hälsena har börjat krångla och misstänker att slitna skor kan vara en bov i dramat.
 
Nepp nu får det bli en kopp te och fortsätta med fredagssysslandet.
 
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: