GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sunny spirit

2013-05-07 | 21:28:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Bohemian Spirit Tank top från www.avanna.se
 
 
Ja som sagt, som jag skrev i förra inlägget..idag har livet varit underbart..och det är ju tack vare vädret väldigt mycket.
Tänk om det kunde få bli en väldigt lång, varm och ljus sommar.
Allt känns lättare, härligare och ljuvligare. Värme och sol..det är bland det bästa jag vet. Hela kroppen bara fylls med lycklighet. Tänk om det kunde få vara så här nästan jämt.
 
Klockan är närmare halv tio och altandörren står öppen och det doftar sommar och varmt.
Åhh.
 
Efter att jag jobbat i verkstaden under eftermiddagen och postat en hög rosa Avannapaket vid halv sex, cyklade jag runt, gjorde lite ärenden, hälsade på pappa en sväng och sen stannade jag förbi hos svägerskan, brorsan och barnen.. skulle bara säga hej men gos med mina älskade brorsbarn gjorde att jag dröjde mig kvar och sen satte vi oss i kvällssol på en av deras balkonger och jag och Mickan tog ett glas vin..ahh livskvalité!
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: