GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sore wednesday

2013-05-15 | 21:03:19 | Egocentrerat&Vardagligt

...so very very fashionabelt med toabilder med lite toapapper i bakgrunden...
 
 
Godkväll på er blogosfären!
Hoppas ni har en skön mittenpåmajonsdag!
 
Jag hade ambitionen att kliva opp tidigt denna morgon och ta en löprunda - den första på 2 veckor då hälsenan nu äntligen känns helt ok igen...men jag vaknade av och till under natten med halsont och det var inte på nåt sätt borta imorses och huvudet kändes lite mosigt.
Så det var bara att ta på sig varma strumpor istället för löpskorna och rosta bröd istället.
 
Känt mig ruggig hela eftermiddagen och kvällen men efter Ipren, varmt bubbelbad och te känner jag mig nu lite piggare så hoppas ingen seg förkylning bryter ut.
 
Och hoppas att en av mina finaste varmaste bloggläsare - Anna J , kryar på sig från sin förkylning♥
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2013-05-15 - 21:35:37

Hoppas verkligen att det inte bryter ut någon riktig förkylning! Peppar, peppar. Krya på dig :)

Svar: tack snälla du! Hoppas jag med .Massa onsdagskvällskramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna J
2013-05-15 - 22:30:00

Tack goa fina du! Jag har helt tappat rösten så jag har talförbud men annars är det bra. Försöker göra det bästa av situationen, kura ihop mig i soffan med filt och te samt kolla gamla favvo-serier och läsa om vartannat.

Hoppas du slipper undan förkylningen!

Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: