GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Pang på!!

2013-05-12 | 18:22:36 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Ibland går det fort..
Idag hade vi en plåtning inplanerad, min kollega/svägerska och jag.
Vart lite rådvill innan vad jag ville ha ut av plåtningen men kände rent spontan boho/hippie/natur..
Sen satte jag mig och kollade lite inspobilder och PANG! så gjorde jag teckningen i förra inlägget och här kommer det allra bästa med att ha eget tryckeri - PANG! så tryckte jag motivet på en hoodie och ett linne och så i rena fart lite andra plagg och PANG! så hade jag en kollektion med boho/hippie som skulle passa helt perfekt till plåtningen och Avannaimagebilder och så hade jag i ett nafs även gjort lite smycken som matchade.
Pang På!
 
Och det blev helt underbara bilder.
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: