GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

intervju

2013-05-26 | 20:39:04 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej blogosfären!
Hoppas ni har en fin söndag och Mors Dag!
 
Vi var bjudna hem till mina föräldrar på god plock/buffélunch samt en nybakad äppelochrabarberpaj med philadelphiaglasstårta till efterrätt. Så himla gott allting.
 
Annars är jag mest trött och hostig och snorig så har det tagit det jäkligt lugnt.
 
 
Vill tipsa er om att fina Ida på på Adaras.se har gjort en intervju med mig, det var roliga frågor att svara på och jag tycker hon satt ihop det så fint med bilder och layout. Alltid så roligt att se hur andra väljer att porträttera en och välja bilder osv. MAn ser sina egna saker och bilder på ett annat sätt än när man håller på med det själv.
 
in och läs om ni vill läsa än mer om er favoritbloggare - moi, hehe.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
smäm
2013-05-26 - 20:59:34

Vad kul :)

Ida Nielsen
2013-05-26 - 21:58:45

Åh Anna, hade du bott närmre hade jag bjutt hem dig på fika och syjunta :) Såg ju att du vill kunna sy. Trevlig intervju i övrigt :)

Annster
2013-05-26 - 22:47:38

Vad roligt :)

★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★
2013-05-26 - 23:23:31

Vad kul att du tipsade om intervjun! Du är en så grymt inspirerande tjej, var jättekul att du ville ställa upp :D
Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: