GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

det kallar jag lördagsgodis!

2013-05-19 | 11:36:48 | Egocentrerat&Vardagligt

God söndag blogosfären!
 
Vilken underbar sommardag och sommarkväll det var igår..varmt till långt in på kvällen. Lovely!
Tycker dock att Robin förtjänade mycket mer än en 14:e plats i Eurovision, tycker killen verkar så ödmjuk så han hade gott fått vinna tycker jag. Var inte alls så förtjust i Danmarks låt så förstår inte riktigt hypen kring den alls.
 
Men men..lördagskvälllens bästa var ju ändå att få spendera den med nära och kära och få fira mammahjärtat som bjöd på så fantastiskt god mat.
 
Fördrink var en perfekt blandad Cosmopolitan!
Sen var det buffé med parmaskinka, tunnbrödrullesnittar, brieost, en utsökt Västenbottenpaj, en jättegod varm smörgåstårta och en matig mummig sallad! Åh Yum!
Efterrätten var mammas goda Brittatårta - marängtårta med grädde och mandariner..ojoj så gott allt var.
 
Idag ska jag bara ta det piano och försöka kurera min förkylning/allergi..njuta av vår prunkande trädgård, mysa med katterna som springer runt och fotografera allt som nu börjar blomma - äppelträdet, syrenerna, smultronplanterna..åhh..Maj!
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Malin
2013-05-19 - 12:20:37

Eller hur, Danmarks låt var jättetråkig. Folk blev väl hjärntvättade av den tråkiga refrängen! Jag gillade Rumänien, extra allt :D Plus att melodin satte sig rejält!

Fröken H
2013-05-23 - 21:42:45

Men mums vad gott det lät! Cosmo är ju lätt den godaste drinken, kanske lite lätt hjärntvättad av STAC ;)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: