GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Boho summer fashion med 15% rabatt!

2013-05-30 | 10:44:25 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ojoj, bara två dagar kvar av min favoritmånad maj...jisses vad tiden går fort och nu fäller äppelträdet sina vackra blommor så gräset under ser nästan snötäckt ut.
Och utan att jag märkt det har syrenbuskarna fyllts på med vackra maffiga vita och lila blommor.
Jag skulle önska att maj och juni var 60 dagar långa var.
 
Nåväl.
Jag sprudlar av skaparlust och kreativitet just nu och jag älskar så många av alla nyheter Avanna just nu..alla bohemiska / hippie / aztec / tecknade /mönstrade toppar och tygkassar och smycken . Är kär i varenda produkt jag skapat det senaste.
Ibland kan det bli lite jobbigt när man är överkreativ och det spränger i skallen och man knappt vet var man ska göra av allt.
Och det man skapar blir till en del av en själv och så blir det lite känsligt och man hoppas att andra gillar det man gör lika mycket som man själv.
 
Vill i alla fall erbjuda mina fina läsare lite torsdagsshoppingrabatt.
Du får 15% shoppingrabatt idag som bloggläsare på www.avanna.se med koden BLOGG1530
Gäller till midnatt!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-05-30 - 21:10:52

Ja, maj har verkligen gått fort! Men det är tur att sommaren är lång och vi bara är i början av den :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: