GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

be a unicorn

2013-05-02 | 09:37:19 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Godmorgon måndag höll jag på att skriva , men det är ju torsdag idag. Tänk om alla arbetsveckor såg ut som denna: jobba två dagar, ledig 1, jobba 2, ledig 2, jobba 2 osv.
 
Fast jag ska inte klaga, jag jobbar ju med saker jag älskar att hålla på med..det är mer att jag tycker det är najs att ha de jag älskar kring mig och att de får vara lediga.
 
Idag är trycka och packa och posta ordrar som gäller och kanske lite kreativitet. Har gjort en hel del motiv/bilder/teckningar det senaste. Det spritter i kroppen.
 
Önskar er alla en finfin Torsdag!
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Alexandra
2013-05-02 - 17:44:23

Jättefin enhörningsbild :)

Svar: tack så hemskt mycket Alexandra!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: