GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

quilted and rivets

2013-03-26 | 21:54:09 | Egocentrerat&Vardagligt

Ojoj denna dag har gått i ett.
Upp tidigt imorses för att förbereda det sista inför "Butiksöppet", städa, plocka iordning - det blir så lätt och snabbt stökigt i ett tryckeri/verkstad/fabrik/butik. Hann även med Statoil och Ica innan öppning för att hämta paketleveranser på väskor och plagg till Avanna.
Öppnade butiken klockan 10 och det kom snabbt kunder som handlade.
 
Dock kryddades..eller förpestades, dagen av att vi fick ta hit rörmokare och till slut slamsugare då vi haft problem med avloppen...och ja stank luktade ju inte direkt hallon här ett tag.
Men men..jag har så söta kunder ♥
Stängde butiken klockan 17 och tog sedan med mig sambon på promenad till Posten med ett lass ordrar .
Hem laga mat, sätta på en maskin tvätt, cykla lite motionscykel, äta, svara mail och så tog jag mig nyss ett bad för att varva ner lite.
 
Avslutar detta inlägg med att visa en så jädrans skitsnygg nyhet som landade på shoppen idag: En quiltad svart väska med silvernitar...Ahhhh gorgeous!
Ni hittar den HÄR!
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna
2013-03-27 - 13:08:25

hej! när får du in fler av 130252?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: