GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

powerwalks och after showers

2013-03-31 | 14:40:31 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Glad påskfortsättning på er!
Har ni det härligt och gott?
Jag känner mig härligt mör i kroppen just nu.
Långfredagens joggingtur + pw blev till träningsvärk igår men jag begav mig ut på rask promenad plus lite motionscykel igår och idag har det först blivit 35 minuters rask promenad med min karl - som ju är 30 cm längre än mig så jag får kämpa för att hålla hans stegtakt och efter det blev det över 1,5 h promenad med mamma varav en väldigt hal och isig kilometer i motionsspår uppe på berget samt då kämpandet i backen upp till berget.
 
Så den varma duschen  och hårinpackning kändes extra lyxig idag och nu sitter jag med pormaskplåster på näsan och skall strax smörja in mig med nån god bodylotion och efter det rota i kylen efter nåt gott att äta.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Hanna
2013-03-31 - 14:56:47

Vad härligt med så mycket motion. Själv har jag haft några dagars vila eftersom jag är förkyld. Imorgon ska jag dock på´t igen.

Longevity - en blogg om hälsa
2013-03-31 - 16:30:21

Haha själv sitter jag här med ångest över allt gott jag ätit tillsammans med att jag fått ryggskott :P


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: