GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my pink partner in crime

2013-03-14 | 10:33:29 | Egocentrerat&Vardagligt

Godförmiddag blogosfären.
Hoppas ni alla mår bra!
Idag var första dagen sen i lördags som jag vaknade upp och var lite frukosthungrig och jag känner mig så mycket piggare och nästan helt återställd så några dagars vila gjorde verkligen gott.
Har fått provsvar från sjukhuset och det var "bara" vinterkräksjukan jag hade åkt på, men antagligen en aggressiv variant av den. Sen antar jag att olika sjukor kan slå olika hårt beroende på hur man mår i övrigt..jag har ju känt mig trött, stressad, sliten och väldigt grubblig en lång tid och haft flera förkylningar, infektioner och UVI:s. Men glad att jag inte smittat vare sig sambon, mamma, pappa, bror, svägerska eller brorsbarn som jag träffade och umgicks med samma dag jag sjuknade in.
 
Men men. Nog om sjukor, nu är det friskhet och balans som gäller.
Och jobb! Dags att ta med mig min rosa kompanjon ner i min verkstad/fabrik/tryckeri.
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: