GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

motion, mingel, jobb, lyx, post, goodiebag

2013-03-27 | 22:10:41 | Egocentrerat&Vardagligt

Attans, hinner inte riktigt med bloggen just nu vilket känsn tråkigt..för jag älskar den.
Men idag har det varit full rulle återigen - jobb, pack, post blandat med en välbehövlig halvtimmes massage för att lösa upp några onda triggerpunkter och så en rejäl långpromenad för motion, sol och frisk luft och nu ikväll var jag och svägerskan min medbjudna av älskade mamma på ett mingel på en av stans hårsalonger där vi fick snittar, bubbel , se lite hårvårdsnyheter, fick med oss goodiebag hem och mamma gav både mig och Mickan fina påskpresenter i form av en ny hårvårdsserie ♥
 
Imorgon så ska jag hoppa in på mitt gamla jobb - tapet/färg/heminredningsbutiken , ska bli kul!
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: