GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Min BeverlyHills90210/90'sretroklänning

2013-03-12 | 14:55:34 | Film/TV/Kändisar

Hej på er blogosfären. Tack för alla söta kommentarer och pepp och stöd och kryapåmighälsningar♥
Jag tar det väldigt lugnt och vilar.
Mamma kom förbi förut och gjorde lite magisk mammapiffing och städ. Satte upp nya gardiner hon hade köpt i Ullared igår..en resa jag skulle följt med på men som jag alltså fick ställa in..buhu.
 
Tänkte i alla fall via en klänning jag fyndade förra veckan på torget. Kostade en femtiolapp och är lite så där perfekt 90talsretro i mina ögon och lite härligt Brenda och Kellyaktig från Beverly Hills 90210. Så nu vill jag ha massa plusgrader och matcha den med botts och skinnjacka.
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Elin
2013-03-12 - 15:08:00

Varifrån är den härliga klänningen? :)

Svar: På onsdagar är det torgdag här i Tidaholm och det var i ett torgstånd jag köpte den men tror det står Pimkie i den.kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2013-03-12 - 18:17:03

Så fin :)

Svar: Tack vännen! kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Maud
2013-03-12 - 19:16:07

Mammor e bra att ha;)
Att lugnt o krya på dig! Kramar

Svar: Mammor är bäst =)Kram på dig Maud!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2013-03-12 - 20:51:06

Vilken fin klänning. Bra köp! :-)

Svar: Tack fina hanna! Hoppas du har det fint!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna J
2013-03-12 - 22:07:33

Vilken söt klänning. Och vilket fyndpris, såna är alltid roliga att göra.

Hoppas du känner att du får vila och att det går åt rätt håll för dig. Fortsatt krya på dig. Kram!

Svar: Tack vännen <3Jag mår mycket bättre och har fått provvaren - det var en agressiv variant av vinterkräksjukan.
Jag försöker vila men det är ändå mycket som snurrar i skallen.

kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: