GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

love day

2013-03-06 | 22:11:10 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh jag har haft en riktigt fin onsdag!
Förutom jobb så har  jag hunnit med en morgonpromenad med min fina svägerska och mina två brorsban som följdes av lite ärenden på stan samt fyndade en perfekt 90tals-beverlyhills90210-Brenda/Kellystyle-Klänning för en femtiolapp.
Medan jag var borta hade pappa fixat och sågat till hyllplan till badrumsmöbeln så nu kan vi plocka ur lådor och kassar vi ställde grejerna i förra veckan när toaletten blev badrum.
 
Stefan, min älskade pojkvän och sambo kom hem med en bukett rosor ♥ och efter det gick vi på promenad och köpte hem gottigheter för att fira våra 9 år tillsammans.
 
Sen kom älskade mamma och gav oss gratulation och tulpaner innan  jag och hon begav oss ut på dagens tredje promenad.
 
Så efter all motion idag smakade det extra gott med den trerättersmiddag och det glas vin jag fixade till oss ikväll för att fira vår kärlek.
 
Att sedan det var både Mästerkocken och Greys Anatomy på tv gjorde ju inte denna dag sämre på nåt vis.
Nu får det bli en dusch och insmörjning med nån god bodylotion och sedan sängen och en ny bok.
Imorgon vankas det Öppet Hus/Butiksöppet igen.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2013-03-07 - 11:16:02

Grattis till era nio år tillsammans! :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: