GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vilken egoboostvecka!

2013-06-27 | 21:59:36 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Godkväll finaste blogosfär! Hoppas ni mår bra.
Jag måste bara skriva om den egoboostning jag varit med om denna vecka.
Har fåt flera kommentarer både här på bloggen och på Instagram om att jag är vacker och snygg.
En fin läsare skrev här efter midsommarinlägget att jag såg ut som Carrie Bradshaw - wow!♥
 
Tidigare i veckan när jag satt på altanen, ja samma dag som jag plåtade de här bilderna, kom Stefan ut och började prata och stannade upp mitt i meningen bara för att säga att jag var så fin och satt där och såg ut som en lyxig kändis.♥
 
Imorses kom min vän Jenny på besök och hon sa bara rent spontant att " vad vacker du är Anna" och jag blev alldeles varm och rörd och visst satt reflexen där och pickade att säga " men nej jösses " och vifta bort den oerhört fina komplimangen men när paffheten i halsen lade sig någorlunda så sa jag uppriktigt TACK och sög åt mig av orden.♥
 
Likaså sa pappa samma sak när han var här förut " Vad fin du är Anna".
..och mamman min säger det ju jämt och ständigt.♥
 
Det betyder massor att få höra sånt här ibland och för varje komplimang jag fått har jag också känt mig vackrare och gladare. Det har gått rakt in i hjärtat var gång nån sagt eller skrivit en komplimang och i hjärtat OCH hjärnan skall dessa ord få stanna.
Tack.
Kommentera 8 st

Kommentarer
Malin
2013-06-27 - 22:33:50

Åh, vad härligt med en sån komplimangvecka, hoppas det fortsätter, det är du värd!

Annster
2013-06-28 - 02:30:50

Tycker också att du är fin :)

Fröken H
2013-06-28 - 10:13:30

Skönt att du suger åt dig för du är jättefin :)

SOfia
2013-06-28 - 14:52:25

Du är ju jättefin Anna, och oerhört begåvad!

Linnéa
2013-06-28 - 17:41:40

Men det är ju för att du är så himla fin på alla sätt och vis - både på in och utsida =) bara att man får med ett personligt signat vykort när man beställer hos dig säger ju en hel del =) du är fantastisk =)

Sofia
2013-06-28 - 20:14:10

fina du!

Hanna Karlsson
2013-06-28 - 21:48:34

Komplimanger är så viktigt! Jag håller med. Du är vacker.

Mörktopp
2013-06-29 - 06:39:02

Anna, du har alltid varit vacker....Och den senaste tiden har du utstrålat en harmonisk och trygg Anna i bilderna.... Vacker som sagt! : )


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: