GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lovely photoshoot

2013-06-10 | 21:22:37 | Egocentrerat&Vardagligt

Godkväll blogosfären!
Hoppas ni har en finfin junikväll!
 
Jag är smått lyrisk i kropp och knopp ty  jag har haft en jättehärlig Avanna-photoshoot ikväll med en helt awsome modell som jag velat fota ett bra tag och äntligen passade det hennes smått hektiska schema. Hon äger en egen frisörsalong pendlar varje dag och är en busy girl..men ahh jag älskar hennes stil och look och attityd och det har varit en liten dröm att få plåta henne i Avannakläder.
Och jag tror hon gillad det med och att det nog blir fler plåtningar framöver.
 
Håller på och går igenom bilderna nu. En vision jag hade var en skateboard/longboardbild och om den blev bra så skulle den inte bara funka som image/reklambild för shoppen utan även bli ett tryck i sig på linnen..och ja jag tror min vision blev sann:
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: