GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fredagsvino påg

2013-06-14 | 18:50:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
God fredagskväll blogosfären. Hoppas ni har en fin 14:e juni! Är nyss hemkommen efter en AW på stadshotellet med min karl och mina föräldrar. Och nu sörplar jag rödvn och lyssnar på Bruce Springsteen och inväntar min vän Karin för lite vin och snack(s)kväll.
Bästa Karin♥
Fasen ibland har jag tänkt att vi borde bara låta en bandspelare vara på när vi ses och sen lägga ut som pods eller nåt. För jag och Karin, we can talk!
 
Nepp nu ska jag solosvassa lite till Dancing in the dark.
Kommentera 1 st

Kommentarer
CharlottaSofia -Diy, fashion, design & me
2013-06-14 - 21:10:39

Oh, det skulle ju vara en helt nyskapande pod! Gört:-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: