GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

cute like the 90s

2013-06-24 | 11:24:42 | Egocentrerat&Vardagligt

Vet ni vad?
På lördag...ahh, lördag..då åker jag och min älskade mamma på solresa!♥
Det ska bli så underbart och härligt. Att få komma bort...att få åka iväg. Att få lite semester och att få tillbringa en vecka med bara mamma, ett gäng böcker och förhoppningsvis snuskigt många soltimmar.
Så nu skriver jag packlistor med kategorierna: Kläder I Accessoarer I Skor I  ReseApotek I Teknik I Beauty I Böcker
 
Och igår började jag leka lite med klädbiten och sätta ihop lite somriga outfits med Avannatoppar!
Så här såg en matchning ut:
 
Go Lions Go! Speckled Tee från Avanna.se  tillsammans med en söt blommig kjol, solhatt och ett par heels ( som nog byts ut mot sandaler på resan) Sött, chict och lite 90talsfeeling tycker jag!
 
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-06-25 - 11:07:04

Vad kul med solsemester! :D Outfiten ser perfekt ut för lite strosande längs med stranden i solnedgången :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: