GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

books and travel

2013-06-29 | 10:49:06 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Nu är jag nästan helt klar med packningen, återstår nästan bara att välja pocketböckerna nu..ojoj så svårt.
Tack förresten för alla fina boktips jag fick tidigare i veckan!
Har massor med spännande böcker att kolla upp nu tack vare Er! En del av dom hade jag läst och en del har jag liggandes i "att-läsa-högen" och en del böcker hade jag inte hört talas om alls.
 
Nu vet jag inte hur det kommer vara med internet och WiFi och så på mallis där vi ska vara, kan jag så kommer jag slänga in nåt hej här på bloggen och på Instagram ( @avannawebshop) men jag har tidsinställt några inlägg här så det inte kommer eka alldeles tomt här i alla fall.
 
Nej bäst att fortsätta med det sista nu innan vi drar mot Göteborg och Landvetter om en timme.
Hasta la vista babes!
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Anonym
2013-06-29 - 12:51:50

Läser i kapp då jag har inte haft så mycket tid till bloggläsande den här veckan. Va härligt med en solsemester till Mallorca. Det är en supermysig ö. Hoppas du och din mamma får det hur bra som helst.

Jag har lite boktips till dig, kolla upp de norska deckarförfattarna Unni Lindell, Karin Fossum och Anne Holt. De skriver alla tre jättebra och de skriver också om en och samma polis som man får följa genom böckerna (med vissa undantag).

Ha det gott finaste Anna! Kram!

Anna J
2013-06-29 - 12:52:31

Tror inte jag skrev i namn på min kommentar, men det är jag iaf... :-)

Hanna Karlsson
2013-06-29 - 22:19:37

Hoppas att du får en härlig semester.

Husfrun
2013-06-30 - 09:22:13

Trevlig resa och härlig boksommar.

lisa
2013-07-01 - 01:03:17

Har du läst Vinteräpplen innan? Kan annars garantera att den är otroligt bra!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: