GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Bohemiskt, romantiskt, natur, hippie..ahh!

2013-06-17 | 19:13:24 | Foto/Fotografering

Idag har jag haft Avannaplåtning igen med Josefine som jag fotade förra veckan.
Hade några nya visioner och fotoidéer jag ville testa för en del plagg till shoppen och Jossan var på!
Riggade lite ute på altanen, lite "boho"miljö samt att vi plåtade i trädgården här hemma och ute på gatan..grannarna hade nog ganska kul ett tag när jag låg i de fulaste positioner ute på trottoaren och Jossan skulle hålla balansen på en longboard.
Och nån granne hade det säkert nöjsamt mellan klädbytena också.
 
Här får ni en första bild från dagens plåtning!
Älskar den, känslan i bilden och sjävklart tshirten som du hittar HÄR.
Bohemiskt, romantiskt, natur, hippie..ahh!
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Coco Centaur - Konst & Design
2013-06-18 - 12:53:10

Fina bilder! Det hade varit kul att se hur det gick till bakom kameran :)

Coco Centaur - Konst & Design
2013-06-18 - 12:53:59

Fina bilder! Det hade varit kul att se hur det gick till bakom kameran :)

Svar: haha ja det kanske jag får be nån plåta nån gång hur det ser ut när jag ligger i de mest konstiga ställningar haha.kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: