GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lovely china

2013-07-29 | 21:32:10 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Idag tog jag en tur på stan med mamman min och vi gick till Återbruket för att spana in lite second hand och för ynka 25 kronor kom jag hem med dessa  fyra söta kaffekoppar med fat, en liten kanna samt ett "mosaik"fat som jag tänkt använda som tvålkopp.
Efteråt bjöd mamma mig på köttbullemacka och kaffe på Turbinhusön vilket var smaskigt och välgörande för mitt tokförkylda tillstånd.
Imorgon hoppas jag att mamman kommer hit och dricker 11-kaffe i dessa koppar med mig ♥
..och så ska jag försöka komma på en bra anledning/ursäkt/försvar av detta köp till min karl som mest tycker att vi snart bor i en enda stor servis..
Kommentera 2 st

Kommentarer
Nina
2013-07-30 - 10:16:50

Ja det är verkligen inte lätt när man gör en loppisrunda och kommer hem med massa fina saker och sambon tittat på en som om man vore galen ;) Men det är ju så fina grejer, hur ska man kunna låta bli?! :)

Elaine
2013-07-30 - 13:40:44

Söta! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: