GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

happy shopping!

2013-07-20 | 17:02:46 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Det här var vad som fick följa med hem från Skövdetrippen igår eftermiddag...hade kunnat köpa mycket mer för oj oj så mycket fint det fanns.
Särskilt där inne på CasellsElins Esplanad..har väl varit lite dum och dissat den affären förut...gått förbi den och tänkt " tantkläder"fast jag mycket väl ändå i bakhuvudet vetat att så inte är fallet...och jisses vad mycket de hade där inne.
Och det är därifrån det virkade/stickade linnet och den fullkomligt magiskt snygga tunikan är ifrån.
De två ribbade klänningarna - som när jag visade dom för mamma sa med en gång " Åh Annaklänningar!" , hittade jag på Gina Tricot.
Jag är otroligt nöjd med köpen och detta tillsammans med de nya skorna jag köpte i måndags i Göteborg är givna att hamna i resväskan när vi sticker till hufvudstaden på onsdag!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Ida
2013-07-20 - 19:45:19

Jättefina inköp;)

Svar: tack Ida!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fröken H
2013-07-21 - 00:33:34

Den randiga klänningen är verkligen du! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: