GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

flower child

2013-07-14 | 09:55:22 | Egocentrerat&Vardagligt

Så här såg jag ut igår när jag spatserade på Slöjdmässan i Hjo tillsammans med mamma.
Älskar den där klänningen från Rut M.fl och älskar väskan än mer som mamma köpte på 70talet för sin allra första lön. Handgjord, handmålad och äkta läder.
Hippie, bohemiskt, 70tal..så som jag älskar det.
 
Hela lördagen vart jättetrevlig och jättevarm! Åh måtte det bli många många sådana varma dagar nu innan sommaren beslutar sig för att försvinna.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Maud
2013-07-14 - 11:16:43

Görsnyggt! Gillar oxå klänningen!
Har en liknande väska efter min mamma som hon köpte på 70 talet i varpaliden utav dom som bodde där då o gjorde väskor, träskor, plånböcker med mera;) kult!
Kramar

Svar: det var där mamma köpte sin också =) De är värda en hel del idag så var rädd om din!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sofia
2013-07-14 - 13:16:02

så härlig bild! :)

Svar: tack sofia =) Hoppas du mår bra!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2013-07-15 - 06:31:36

Fint! :-)

Svar: tack fina Hanna!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: