GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

En blandning av sött och salt

2013-07-02 | 10:58:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag tror inte jag sett ett helt program nån gång men det är ändå nåt visst med Allsång på Skansen och tonerna av "Stockholm i mitt hjärta"...det är så somrigt och litegranna magiskt och man vet att när det sätter igång så är det Sommar på riktigt.
Ända sedan barnsben har det varit ett säkert sommartecken och Lasse Berghagen, Anders Lundin och Måns Zelmerlöv tycker jag alla tre varit duktiga på att just få en att känna sommarmagi.
 
Förra året var v just på Skansen under en av Allsångerna, då skulle Tomas Ledin uppträdda och det var totalt smockfullt. Och det var jättevarmt och skönt och Stockholm var i sitt allra finaste magiska sommar-jag.
Ahh.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Linnea O
2013-07-02 - 20:38:28

Hej!

Ville bara tack den läsaren som tipsade mig om TW och deras Taylor Rosegold-hörlurar. Det gjorde min musiksommar.

xoxo
Linnea


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: