GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Carrie Bradshawig..bästa känslan när det gäller en outfit!

2013-07-27 | 12:37:30 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Åh vad  glad jag är som hittade den här klänningen igår nån timme innan vi hoppade på tåget hem mot Västgötaslätten igen.
50% rabatt inne på Salt på Drottninggatan och jag invigde den senare på kvällen när jag och min karl tillsammans med svägerska och bror såg Wolverine på bio i Skövde.
Matchade den med mina nya svarta klackar med guldnitar på som jag köpte på H&M förra veckan samt svart väska med gulddetaljer från min shop www.avanna.se
Klänningen är nästan neongulsjälvlysande i ränderna mixat med snygg sportgrå färg och ja jag kände mig snygg och Carrie Bradshawig..bästa känslan när det gäller en outfit!
 
( att jag återigen tappat bort överläppen och ser lite muppig ut på bilden är en annan femma dock haha)
 
...och ja just det ja, när mamma såg mig i klänningen sa hon med en gång även nu " Åh vilken Annaklänning!".
Randigt är min grej!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Linnéa
2013-07-27 - 13:49:18

You are absolutely stunning Anna - jäklar vad snygg du är =)

Hanna Karlsson
2013-07-27 - 19:38:05

Vad snygg du är!

Banana
2013-07-28 - 23:42:16

Vilken fullträff! Det syns verkligen att du trivs i den där klänningen, och ja, den har något carrieskt över sig =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: