GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

That´s bullshit Carrie and you know it!!

2013-01-03 | 17:53:34 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag började se säsong 1 av SATC igår kväll. Och snart kommer min älskade Karin hit så ska vi typ ha en "the best of SATC"kväll.
Välja ut de allra bästa avsnitten..ja försöka välja i alla fall.
Säsong 5 är den enda säsong jag inte riktigt gillar men Karin vet jag gillar några avsnitt så blir nog nåt från den säsongen med.
Men det kommer bli tufft.
Rent spontant just nu känner jag att jag vill se avsnittet "Escape from New York" med Matthew MChonahueydewlueweyhurdetnustavas...
" That´s bullshit Carrie and you know it!! "
Kommentera 9 st

Kommentarer
Maria Rogersdotter
2013-01-03 - 18:14:39

Åh, älskar SATC och jag ÄLSKAR det avsnittet! Ha det så mysigt:)

Svar: JA det finns inget som satc..en del bara säger det är ytligt och visst mycket yta är det men det behöver man ibland..men det är minst lika mycket djup i den serien och det många missar som avfärdar den är ju att tjejerna faktiskt alltid sätter sig själva och varann främst framför karlar.
kram fina Maria!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Lovisa
2013-01-03 - 20:39:46

Åh love it!

Svar: me too!Hoppas du har en fin lördag!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Ida
2013-01-03 - 20:51:54

Hihi, och jag som knappt sett ett enda avsnitt av SATC ;) Systrarna är dock tokiga i det - och tycker jag är tokig som inte tittar ;)

Hoppas ni får mysigt!

Svar: ja lite tokig är du allt som inte gillar det men tror det är så antingen tokälskar man det eller så gillar man det helt enkelt inte alls.
kram på dig finaste Ida!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sofia
2013-01-03 - 20:56:41

Älskar sex and the city :-D

Svar: ja det är bäst!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jessie
2013-01-03 - 21:14:02

Åh vad mys och kolla den tilsammans med en vän! :)

Kram <3 /Jessie

Svar: ja..särskilt med en vän som liksom är min miranda-charlotte-samantha-carrie i en och samma person liksom..haha
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna
2013-01-04 - 10:30:29

Älskar SATC! En av favoritserierna :)

Svar: Ja den är underbar..synd att de inte bara lät den vara och var tvungna att göra filmer..även om filmerna har växt en del sen de kom så hade det räckt med serien.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jessika
2013-01-04 - 13:38:49

haha "Matthew MChonahueydewlueweyhurdetnustavas"

Varför så krångliga namn?

Och åh vad jag blev sugen på att kolla SATC nu!
Men vågar aldrig riktigt, avsnitten där Big är gift och är otrogen med Carrie avskyr jag. Klarar inte av att se dem! Och är alltid osäker på vilken säsong. :P (Okej, man kan ju alltid googla haha)

Svar: haha ja det där måste vara ett av de krångligaste namnen ever =)
själv älskar jag de avsnitten..men för att undvika dom ska du inte se disch 2 av säsong 3 ;)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

annie
2013-01-04 - 16:43:25

Kandu inte tipsa om de allra bästa avsnitten? Vore kul att läsa din topplista!

Svar: Ska sätta ihop ett sådant inlägg..lovar! Men det blir svårt!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

donnasandra
2013-01-05 - 21:28:00

Underbaraste serien!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: