GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

redo för måndag

2013-01-28 | 09:10:21 | Egocentrerat&Vardagligt

Godmorgon måndag och ny vecka blogosfären!
Hoppas ni fått en bra start och haft en skön helg!
Jag har förutom två ganska svettiga promenader bara latat mig och haft det supernajs. Haft det "gött" kollat på massa tv, film, läst bok och tidningar, slappnat av och tankat energi...så som en helg borde få vara för alla.
Så nu ska jag bara göra en kanna te så är jag redo sen att ta itu med massa jobb igen, trycka, packa, posta, administrativt, planering, strukturering, organisering med mera.
 
..fast lite mjukstart blir det denna måndag för i eftermiddag ska jag sitta barnvakt åt mina brorsbarn en stund..mina älskade hjärtan♥
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: