GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

najs och bajs kan man säga...

2013-01-20 | 11:49:44 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej blogosfären! Hoppas ni har en skön söndag!
Min lördag var väldigt blandad.
Najs och bajs kan man säga.
Först rask härlig vinterpromenad med mamma och min brorsdotter i kärra med lite härligt mysfika efteråt.
Sen kom jag hem och upptäcker en webbutik som använt mina produktbilder till sin egna försäljning och marknadsföring..och på det följde en rad mail.
Men kvällen spenderades hemma hos svärföräldrarna som bjöd på lasagne och efterrätt och gott vin.
 
Söndagen har hittils bjudit på lite ströjobb vid datorn, tagit hand om några Avannaordrar som trillat in under natten samt en sen frukost i härliga köket.
Snart vankas ännu en härlig vinterpromenad med mamsen!
 
 
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Malin
2013-01-20 - 13:23:21

Men hjälp! Vad är det för fel på folk? Hoppas det löser sig med den andra webbutiken...
Och skönt att resten av helgen har varit bra iaf! Kram

Emma
2013-01-20 - 13:56:01

Ja, hur gick det med det där? Förstår din frustration som kämpar på så med allt.. Kram

Anonym
2013-01-20 - 18:07:26

Du har rätt att fakturera 1600 SEK/bild/månad! Rätt gott om dom gjort det här länge... :-)

Svar: har ju ingen aning om hur länge den legat där så har satt vad jag tycker är en rimlig summa för bildstöld samt ett påslag för uteblivet nämnade av källa/upphovsman/fotograf.
Det fulaste tycker jag ju är att denne har tjänat pengar på just min bild och att jag sett att t ex bloggar gjort reklam för dennes webshop med bl a min produktbild.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Christina
2013-01-20 - 19:54:00

Så sjukt att någon gör så. Otroligt dåligt gjort, att dom inte har någon skam i kroppen? Hoppas det ordnar sig.

Ida
2013-01-21 - 10:47:40

Men vad f*n, huuuur kan man göra så? Tycker folk borde veta bättre i dagens digitala samhälle... Eller tror man bara att man kommer undan? Tur dagen började o slutade fint iaf! Och hoppas du får ordning på det där.

Kramar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: