GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Lipsmacker!

2013-01-22 | 12:50:00 | Egocentrerat&Vardagligt

För ett tag sen fick jag hem ett kit med Lipsmackers från en PR-byrå - tack så hemskt mycket!♥
Det är en serie med Disneybrudar och de kommer verkligen väl till användning just nu när kylan och fukten tränger på där ute och mina läppar lever sitt egna liv.
Belle från Skönheten & Odjuret har sedan filmen kom varit en favoritdisneykaraktär för mig..och passligt nog heter Belles Lipsmacker "Tea Party"...teälskare som jag är!
 
Lipsmacker är för övrigt lite barndomsnostalgi för mig..älskade Lipsmackerreklamen som var tv på kabeltv och kommer ihåg att jag tjatatde mig till ett med apelsinsmak en gång av mamma.
 
 
Cinderella/ Vanilla Sparkle, Belle/Tea Party, Tiana / Fresh Kiwi Pie, Aurora/Spin Sugar Shine, Ariel/Calypso Berry
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annster
2013-01-22 - 16:45:51

Nostalgi :)

Christina
2013-01-22 - 20:03:52

De där är riktigt populära bland småtjejerna på jobbet :) Lipsmacker var helt klart favoriten när jag var liten :)

Emma
2013-01-23 - 20:32:37

Åh, älskar de där :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: