GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Guld och glitter

2013-01-01 | 12:24:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej på er blogosfären!
Så var det nytt år då.
2013.
Måtte det bli ett bra år nu.
 
Nyårsaftonen var i alla fall helt lagom mysig, trevlig och bra.
Vi firade hemma hos brorsan och svägerskan, fick jättegod trerätters i form av:
 
Västerbottenpaj med parmalindad camembert.
Oxfilé, hasselbackspotatis och rökig whiskeysås.
Chokladpanacotta med blåbär.
Mums!
 
Sen lyssnade vi på musik och spelade brädspelet Talisman i hmm 5 timmar typ. Jag och min Evil Sorceress vann, hihi.
Nu får det snart bli en långpromenad.
 
Lite av nyårsattiraljerna: Ring och Halsband från Avanna.se , favoritparfymen, jordgubbsdoftande body lotion samt puder från Oriflame med Liselotte Watkinsillustration.
 

Klänningarna jag valde mellan ...Hade tänkt den rosa  och en liten variant/rip off på Carrie Bradshaws look när hon får den där rosa fantastiska Oscar de la Rentaklänningen av "The russian"..Men när jag rådfrågade Stefan igår så tyckte han den guldiga stickade...och ja den är både bekväm och fin och bra för en stinn parmiddag och nyårshemmafirande ♥
 
Sen rådfrågade Stefan mig om sin klädsel "Boba Fett eller Venomt-shirt?" Haha!
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Longevity - en blogg om hälsa
2013-01-01 - 20:02:47

Fniss, vilken t-shirt blev det då :-)

Svar: han fick ta på sig en snygg svart långärmad tröja..och hade Boba Fett under ;)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annster
2013-01-02 - 17:51:18

Vilken mumsig meny :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: