GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

good girls follow the rules...smart girls find loopholes

2013-01-26 | 19:43:42 | Egocentrerat&Vardagligt

Det blev helt ok försäljning igår på Avanna Öppet Hus, alltid lika roligt när de tkommer ner kunder i källaren/fabriken/verkstaden och "oohhhar", "aaahhhar" och klämmer och tittar på alla Avannaprylar.
Och extra kul med återkommande kunder vars hela garderob verkar bestå av Avannakläder och smycken och som faktiskt har på sig Avannatröjor, örhängen och väskor när de kommer och handlar ♥
Efter att jag stängt begav vi oss hem till mina föräldrar och där firade vi pappa som fyllde år i onsdags. Fick god mat och umgänge med de allra bästa och finaste och närmaste♥
 
Min lördag har innehållit en lång vinterpromenad med mamma...och sedan bara massa slöande och mys i soffan med lite vin och massa avsnitt av  några  av tvfavoriterna:
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
madelein - sexbarnsmamma
2013-01-27 - 16:26:31

Härligt att det gick bra!

Ida
2013-01-28 - 00:03:51

Låter som en fin helg! Vilken är den sista serien? Kan vara något för mig ser det ut som :) Kramar!

Svar: det är Californication med David Duchovny!Har du itne sett den så är den nu inne på säsong 6 varav säsong 1-4 var helt smashing wonderful fabulous!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emma
2013-01-28 - 22:13:10

Hade varit så kul att komma någon gång, ja, om jag hade bott närmare :)

Ida
2013-02-08 - 23:18:00

Haha, men åh, det är det ju! Såg mer "spännande" ut på bilden :) Har sett några avsnitt, den är rätt skön :) Kramis!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: