GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Carried Away

2013-01-02 | 12:29:23 | Egocentrerat&Vardagligt

Det finns nog ingen..förutom Barbie som betytt så mycket för mitt kläd och modeintresse som just karaktären Carrie Bradshaw och SATCstylisten Patricia Field.
Carrie som som karaktär och hennes karaktär måste vara en av de största moderevoultionärerna. Och jag förundras var gång jag ser om serien och avsnitten vilken underbar garderob Carrie har.
Och vilken inspiration!
Love it!
 
Nu känner jag för att se om hela serien..igen..vilket jag gör 1-2 ggr om året iaf.
 
Här nedan är ett axplock av mina favoitslooks på Carrie.
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annoula
2013-01-03 - 09:42:32

Den kvinnan klär ju i ALLT!
Fruktansvärt orättvist...

Svar: Haha nja inte riktigt i allt..en del grejer tycker jag ser gräsliga ut eller inte passar alls..fast på nåt sätt passar det ändå i slutändan..ja så jävla orättvist! haha!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

A
2013-01-03 - 09:52:55

Åh, det finns ingen som Carrie! :)
Snart dags för en sväng med SATC för mig också.
Tröttnar aldrig!

Svar: Inte jag heller!
Ja SATC som serie är verkligen i en klass för sig!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sofia
2013-01-03 - 16:31:40

Jag kollar också igenom serien gång på gång och upptäcker hela tiden nya godbitar i hennes garderob =)

Svar: ja det är ju underbart att faktiskt kunna upptäcka nya saker i serien hela tiden vilket jag tycker är tecken på att man själv utvecklas också =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: