GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

YEAH! KAPOW!OMG!

2013-02-14 | 18:52:52 | Egocentrerat&Vardagligt

 
printscreen från www.shoppingandfashion.se
 
 
En av Sveriges största, och enligt mig absolut bästa, modebloggare www.shoppingandfashion.se visade idag upp ett antal collegetröjor med "serietidningsmotiv" och att denna rend fortsätter. I kollaget med tips var en av mina/Avannas tröjor med och det är nu andra gången en storbloggare tipsar om just denna i samband med just denna serietrend. Sist var det Kenza.
Jättekul tycker jag att det jag designat får synas bland mycket större märken ♥
 
Du hittar YEAHtröjan och många andra collegetröjor och baseballtröjor med snygga prints HÄR: http://avanna.se/klader/collegebaseball/
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna Grundberg
2013-02-14 - 19:33:15

Heja, heja, heja! <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: