GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vuxenpoäng och vardagsliv

2013-02-25 | 16:21:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Jisses vilken energi jag har trots de få timmarnas sömn på grund av Oscarsgalan.
Samtidigt som jag jag strukturerat upp veckans jobb, inventerat snabblagren, gjort "attgöralistor", svarat på mail, skrivit denna månads krönika till lokaltidningen, packat ordrar och printat fakturor så har jag ringt VVSfirma, skurat golven, städat toaletten, skrivit inköpslista för mathandling och så ställde jag mig och gjorde en stor mumsig lunchpaj så jag har lunch typ hela veckan.
 
Nu ska jag fixa det sista innan jag beger mig mot Posten med rosa Avannapaket och efter det blir det långpromenad.
Och tänka sig, klockan är nästan halv fem..och det är strålande sol och blå himmel ute..varje år blir det samma wowkänsla när man inser att det är ju för fasiken inte mörkt längre...precis som där i maj när allt slår om från dött till grönt.
Lovely!
 
 
Nån typ av "lchf"paj utan pajdeg/mjöl.
Såååå goood!
Känes som extra vuxenpoäng där med skalad gurka också..tar aldrig bort skalet annars men idag såg det så fult och skavt ut.
Kommentera 6 st

Kommentarer
Emma
2013-02-25 - 16:32:01

Hej! Ville egentligen mest lämna ett litet avtryck här, har aldrig skrivit en kommentar här tidigare men kände att det var dags nu :). Gillar dig, din blogg och shop, beställde en tshirt med diamanttryck i lördags :) kram Emma

Art By Tina - Konst & Fashion
2013-02-25 - 16:43:39

Gjort den som en omelett typ eller har du något annat knep?

Svar: nja inte riktigt.botten består av ett paket smaksatt philadelphiaost samt lite riven ost..sen fyllning och därefter slår du på en blandning på ägg, grädde och riven ost.
=)
blir nästan bäst efter en dag i kylen då den stabbat till sig.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sarah Moberg
2013-02-25 - 18:25:01

hejsan! :D kolla in min vår-outfit jag valt ut från MQ. riktigt snygga plagg och accessoarer! :) det skulle betyda jättemycket för mig i fall du också skulle kunna rösta min outfit i deras pågående tävling.


DIREKTLÄNK: http://sarahmoberg.blogg.se/2013/february/mq-outfit.html

Lakritsdraken
2013-02-25 - 19:39:28

Det ser jättegott ut! Du får mer än gärna skriva ut receptet i nästa blogginlägg :)

Kram!

Hanna Karlsson
2013-02-26 - 11:13:50

Vad mycket du hunnit med!

Annster
2013-02-26 - 22:26:06

Ser gott ut :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: