GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sunday cold

2013-02-03 | 11:30:30 | Egocentrerat&Vardagligt

God söndagsförmiddag blogosfären!
Hoppas ni mår bra!
Jag måste ha haft en febertopp i natt då jag vaknade typ badandes i svett vid 04-tiden.
Hade ju lite känningar i halsen igår men kom ut på en härligt, lång vinterpromenad med mamma och lilla Polly som underhöll oss i vagnen.
Sen mot kvällen började jag känna mig ganska ruggig men sen tog väl Schlagereuforin överhand haha.
Men nu är jag ganska så förkyld. Snorig, öm i kroppen, svullna körtlar, svidande känsla i halsen och nysningar.
 
Blev nyss en sen söndagsfrukost med lite ditt och datt från kylen som jag kände mig hyfsat sugen på: Brie, salami, gurka, pärltomater och två ägg och en stor kopp te givetvis.
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Tess- en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn
2013-02-03 - 15:25:33

Krya på dig!

Josefine - i en bloggmammas huvud
2013-02-05 - 19:48:59

Åh, så gott det där såg ut. Hoppas du mår bättre nu.
Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: