GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

♥mina tigrar och mjukisdjur ♥

2013-02-20 | 19:50:55 | Egocentrerat&Vardagligt

Ozzy - bastant, stadig, herre på täppan och som alltid pussar matte när maten läggs upp. Han låter som om han har klackskor på sig när han går. Mest min katt.
Biscotti - känslig, osäker och ganska så feg men ack så tillgiven mot de som han släpper nära. Fäller mer än nån katt jag vet och gnäller . Men så mjuk, så go och vacker! Både min och Stefans katt.
Charlie - busfröet och minstingen. Nyfiken och trotsig. Godistokig och gillar alla bara de ger honom lite kel och klapp. Snuttar på fluffiga filtar och tjuter likt en bebis när han inte riktigt får som han vill. Mest Stefans katt om kvällarna när vi ska sova.
 
 
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Ida
2013-02-20 - 20:35:44

Hej, vilken mysig kuriosafakta om dina små tigrar:).

Annster
2013-02-20 - 20:38:56

Sötnosar!
De kunde inte haft ett bättre hem, än hos dig :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: