GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

jag är en moviestar i mitt egna liv..

2013-02-20 | 10:25:46 | Egocentrerat&Vardagligt

 
God förmiddag på er blogosfären! Hoppas ni har en fin onsdag!
Här toksnöar det och yr..Suck, men oh well det är ju bara februari.
 
Jag startade min dag iaf med härlig frukost samt lyssnat på en Blind Guardianlåt på repeat: War of the thrones, pianoversion..och den börjar lite segt men sen växer och växer den och man bara utan att kunna hjälpa det börjar svepdansa från rum till rum och nästan filmiskt drömmer sig bort och tänker att hade livet varit just en film hade denna låt varit i en sekvensk där man är jätteglad och man skrattar och har sig tillsammans med sin nyförälskelse.
 
Är det fler än jag som ofta förresten fastnar i att tänka "filmsekvenser" av ens egna liv och ibland pratar högt för sig själv (ofta på engelska) lite filmrepliksaktigt?
 

..det är nog resterna av mig som en gång ville bli skådis mer än nåt annat som hänger sig kvar genom att ibland se livet som en film..där jag har huvudrollen..
Hehe.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Milla
2013-02-20 - 11:57:00

Hehe nej inte brukar jag göra så, men det låter så kul så man kanske skulle börja ;-)

Christina
2013-02-20 - 19:36:50

Vi har haft strålande sol idag :) K¨nns som om våren är påväg :)
Nej du är inte ensam om att göra det. Speciellt när jag lyssnar på musik kan det lätt bli en liten flm i mitt huvud.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: