GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

honka honka burning love

2013-02-23 | 10:45:21 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej Blogosfären!
Hoppas ni har en finfin helg!
Min lördag kommer nog bli great.
Sovit jättegott, ätit mummig frukost , det är strålande vackert vinterväder ute och på schemat står både långpromenad med mamma samt gå på en "Elviskonsert" med henne i eftermiddag, äta nån god middag med darling och ikväll blir det ju Mellohäng med Karin! Yey!
 
Vad har ni för lördagsplaner?
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Y A S M I N E
2013-02-23 - 12:13:46

Vilket fint skal! Var har du köpt det?

Svar: www.idiwa.se !Massa fina skal!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Longevity - en blogg om hälsa
2013-02-23 - 14:29:19

Jag skall med hänga framför mellon :-)

Lakritsdraken
2013-02-23 - 15:33:53

Jag ska tvinga älsklingen att titta på melodispektaklet. Jag gillar det och han hatar det. Men vill han umgås med mig en lördag så får det bli som jag vill! ;)

Kram på dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: