GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fresh saturday

2013-02-09 | 12:05:43 | Egocentrerat&Vardagligt

fina tuplpaner, knalligt härliga ljus och illustrationer som finns att köpa på Avanna.se
 
 
Hej på er blogosfären! Hoppas ni har en skön lördag! Jag skrotar runt här hemma, varit ute och skottat med min karl ♥ och njuter inomhus av det är nystädat , fräscha fina tulpaner på bordet, doftljus som luktar även när de inte är tända och läser lite bok och tecknar lite om vartannat.
Lite senare ska jag och PollyPixkollegan iväg på bröllopskonsultationsmöte och ikväll kommer Karin hit ty det är ju Mellodelfinal 2! Yey!
 
Förkylningen då? Mest bara snor kvar...men det har vaerit en konstig förkylning detta..en varannandagsförkylning. Ena dagen mår jag bra för att nästa vara sämre. Idag mår jag i princip bra men efter skottningen kände jag mig helt matt och ont i huvudet. Dumt.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Sofia
2013-02-09 - 13:02:57

så härligt :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: