GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Fashionabel Inredning

2013-02-27 | 10:08:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej blogosfären och glad onsdag på er Alla!
Jag fortsätter ta till mig era kommentarer och tips om blogginlägg och en del av er vill se mer av mitt/vårat hem och inredning.
Kul!
Blir själv lite paff över att jag varit så dålig på att visa upp vårat hus.
Men mycket är ju ganska ofärdigt ännu sen vi flyttade in för ett år sen..Vi har bott in oss litegranna för att se lite hur vi vill ha det.
Nu i veckan, om VVSkilarna nån gång nu håller vad de lovat, så ska vi äntligen sätta in badkar! Yey!
 Så nu längtar jag efter att få piffa till toletten/badrummet med lite nya badrumsmattor och handdukar och så.
 
Och även fota det vi gjort om, lite före/efterbilder och även visa upp vad vi vill göra om/kommande projekt.
 
Så länge får ni en detaljbild på vad jag gillar ha som inredning - fina, härliga modeböcker!
 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Anonym
2013-02-27 - 11:09:32

Snyggt med böcker som inredningsdetaljer tycker jag! :)

Sofia
2013-02-27 - 13:17:17

åh så himla fint!

Nordic Design Hub
2013-02-27 - 18:00:23

Ett rosa armband från Naimakka också kanske? :-)

Svar: ja dom är riktigt fina =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: