GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Every picture tells a story

2013-02-01 | 18:19:19 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären.
Just nu står jag och lagar mat för fullt, dricker ett glas vin oh lyssnar på det fenomenala soundtracket från en av mina favoritfilmer "Almost Famous"..ahhh ljuva 70tal...
 
Min fredag har varit jättebra. Jobbat undan litegranna, hunnit få iväg Avannabeställningar som förhoppningsvis landar hos sina beställare på måndag.
Haft besök av min underbara Karin ♥ och vi har förberett lite inför morgondagens Melodifestivalpremiär! Som vi längtat!
 
Efter Posten mötte jag upp mamma en sväng som följde med mig hem igen och tog ett glas rött med mig.
 
Har även fått känna mig som en "riktig" bloggare genom att på Ica lämna in några avier och hämta ut lådor/paket med lite roliga gåvor från PRföretag.
 
Nej nu måste jag kolla till fläskfilén och göra en förrätt som jag ska bjuda min käre karl på som nyss kom hem från jobbet.
Hoppas ni alla får en underbar helg!
 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Art By Tina - Konst & Fashion
2013-02-01 - 18:41:01

Vackra, fina!

Svar: tack gumman! Och detsamma snyggo! Kramar!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Nina - Glamourmamman
2013-02-01 - 19:59:22

Snyggo :-) Njut kvällen!!

Grimgoth
2013-02-01 - 20:01:40

Almost Famous är en av mina favvo filmer också!

Tonight at 20:00 CET will "Grimgoth The Movie" have world premiere on the blog.
Not just one version but two exclusive versions!
All to celebrate my four years as a blogger!

Enjoy!

Molly P
2013-02-02 - 14:05:44

Hej där, fin du är! Själv strosar jag omkring här hemma i min elva-baseballtröja och känner mig allmänt lördagsfin :) Supernöjd!

Svar: åh vad glad jag blir att du är nöjd! Det värmer in i hjärtat =)Massa lördagskramar till dig!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: